Солотвинська спеціальна школа – інтернат заснована 1941 році , як дитячий будинок на 100 учнів. У 1964 році школа отримала статус допоміжної школи інтернат для дітей з вадами фізичного та розумового розвитку.

Учні навчаються з 1 по 9 класи З учнями працюють вчителі-дефектологи, вихователі, помічники вихователів, психолог, логопед .

Важливою умовою успіху у навчанні і розвитку дитини з особливими освітніми потребами є орієнтування вчителя на потенційні можливості учнів. Корекційно- виховна робота є необхідною умовою забезпечення всебічного розвитку особистості дитини з психофізичними вадами .Корекційні завдання є невідємною частиною освітньо-виховної роботи школи і вся система педагогічної роботи будується з урахуванням корекційних завдань .

Умови забезпечення корекційної роботи навчання і виховання :

-глибоке і всебічне вивчення учнів педагогом;

-цілісний корекційний вплив на змістовні , діяльні , особистісні  компоненти інтелекту у їх системній єдності ;

-спрямованість педагогічного процесу на формування у дітей вищих прихічних функцій із забезпеченням їхньої усвідомленості  та довільності ;

-індивідуальний підхід у корекційній роботі .

Під час перебування в школі, учні забезпечуються п’ятиразовим харчуванням, сплять у кімнатах розрахованих на 4-6 учнів. Заклад складається з навчального корпусу на 12 класів, фізкультурного та тринажерного залу  ,ігрових кімнат, комп”ютерного класу , спального корпусу на 160 ліжок, трьох швейних майстерень, трьох столярних майстерень, кабінету СПО, логопедичного кабінету, кабінету психолога, їдальні на 160 місць.

На території закладу є ігрові , спортивні майданчики, сад, квітники.

Колектив закладу нараховує 28 педагогів та 30 працівників допоміжного персоналу.

Відомості про педагогічних працівників , що працюють в Солотвинській спеіальній ЗОШ – інтернаті : вчителі вищої категорії-8,вчителі 1 категорії – 7 , вчитель 9 тарифного розряду 1, вихователь1 категорії -5 , вихователь 2 категорії – 2 , вихователь спеціаліст – 1 , вихователь 9 тарифного розряду 4 .

Навчально- виховний процес будується з урахування вимог сьогодення , які висвітлені в інформаційно -правових документах , регламентуючих організацію навчально-виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України .

Від  людського життя  і навіть від життя цілих поколінь людей залишається на землі тільки прекрасне . У нашій школі це прекрасне йде поряд із виховним процесом , а основою цього процесу є людина як найвища цінність. Працюючи над формуванням в учнів моральних цінностей , педагогічний колектив спрямовує свої зусилля на те , щоб діти виростали вихованими , дотримувались встановлених норм та правил . Мета виховної роботи школи – побачити , розвинути в кожному учневі людину  порядну , добру , небайдужу до навколишнього світу .

Пріоритетним напрямком діяльності педагогічного колективу було створення умов для реалізації державних гарантій і конституційних прав кожної  дитини  на доступність здобуття освіти , збереження і зміцнення здоровя.

У 2019-2020 н.р. педагогічний колектив школи- інтернату  працюватиме над вирішенням проблемного питання школи .

Використання спільної творчості  педагога та дитини з метою підвищення ефективності корекціїно – розвиткових занять .

Завдання , над якими працює школа :

– корекція і компенсація прихофізичних порушень шляхом залучення дітей до найрізноманітнішої соціально-значущої діяльності.

– підвищення ефективності корекційно-розвиваючих занять.Удосконалення шляхів і засобів підчищення ефективності психофізичних  недоліків учнів.

Проблемне питання школи – інтернату залежить від специфіки закладу: формування соціальної компетентності школярів з вадами інтелекту.

Відповідно і головне завдання вчителів та вихователів – створити оптимальні умови для розвитку й реалізаціії освітніх проблем дітей цієї категорії , на основі врахування можливостей .

Методи і форми виховання залежать від організації учнівського колективу та колективної творчості. Організації учнівського колективу містять в собі систему самообслуговування, систему доручень, норм, правил поведінки, традицій, систему відповідальності та стимулювання, систему відносин. Колективна творчість складається з пізнавальної, трудової, суспільно корисної, художньо – естетитчної, спортивно – естетичної, спортивно – оздоровчої творчості.

Всім відомо, що на дитину впливають такі джерела виховання, як сім*я, педагогічний колектив (практично весь час свого перебування у школі – інтернаті учні знаходяться під контролем та впливом вчителів та вихователів), учнівський колектв (діти, що оцінюють поведінку та вчинки свого товариша), громадськість.

 

 

Наша адреса:

смт.Солотвино, вул.Емінеску, 5
Тячівського району, Закарпатської області

тел. (03134) 56-336- приймальня
тел.факс (03134) 56 -221 -приймальня

Сайт: internat.com.ua