Школа

Солотвинська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів – це навчальний заклад , в якому учні перебувають цілодобово. В заклад при ймаються діти з 6-ти років з вадами розумового розвитку, які навчаються за спрощеною програмою загальноосвітньої спеціальної школи.

З учнями працюють вчителі-дефектологи, вихователі, помічники вихователів, психолог, логопед.

Учні навчаються з 1 по 9 класи, поглиблено навчаються швейній та столярній справі. Фахівці проводять роботу з учнями, які мають вади мови, всі учні знаходяться під постійним медичним оглядом.

Під час перебування в школі, учні забезпечуються п’ятиразовим харчуванням, сплять у кімнатах розрахованих на 4-6 учнів. Заклад складається з навчального корпусу на 12 класів, фізкультурного залу, ігрових кімнат, спального корпусу на 160 ліжок, трьох швейних майстерень, трьох столярних майстерень, кабінету домоводства, логопедичного кабінету, кабінету психолога, їдальні на 160 місць.

На території закладу є ігрові , спортивні майданчики, сад, квітники.

Колектив закладу нараховує 44 педагогів та 40 працівників допоміжного персоналу.

  • Проблемне питання школи – інтернату напряму залежить від специфіки закладу: формування соціальної компетентності школярів з вадами інтелекту.
  • Відповідно і головне завдання вчителів та вихователів – створити оптимальні умови для розвитку й реалізаціії освітіх проблем дітей цієї категорії на основі врахування можливостей конкретної категорії.
  • Методи і форми виховання залежать від організації учнівського колектиу та колективної творчості. Організації учнівського колективу містить в собі систему самообслуговування, систему доручень, норм, правил поведінки, традицій, систему відповідальності та стимулювання, систему відносин. Колективна творчість складається з пізнавальної, трудової, суспільно корисної, художньо – естетитчної, спортивно – естетичної, спортивно – оздоровчої творчості.
  • Всім відомо, що на дитину впливають такі джерелв виховання, як сім*я (тут дитина виховується до поступлення в школу, буває під час вихідних або під час канікул), педагогічний колектив (пракктично весь час свого перебування у школі – інтернаті учні знаходяться під контролем та впливом вчииелів та вихователів), учнівський колектв (діти, що оцінюють поведінку та вчинки свого товариша), громадськість.
  • Відомості про вихователів, що працюють в Солотвинській спеіальній школі – інтернат. З вищою освітою працює 8 вихователів, з середньо-спеціальною освітою – 12 вихователів, спеціалісти ІІ категорії – 4, спеціалісти – 15, в данний час здобувають вищу дефектологічну освіту в закладах України- 1 вихователь.
  • Загальний педагогічний стаж вихователів нашої школи: до5 років – 5 вихователів, до 10 років – 3 вихователя, до 15 років – 3, до 20 років – 11.
  • Наші вчителі та педагоги роблять все можливе, щоб наші учні набували соціального досвіду, успадковували духовні надбання українського народу, досягали культури у відносинах. Вони намагаються формувати у молоді риси громадян України, розвиненої духовності, фізичної досконалості, морально, художньо – естетичної, правової, екологічної культури. А саме головне – вони ппацюють над тим, щоб їх виховвнці стали повноправними членами суспільства.
  • «Учителі повинні бути люди чесні, діяльні, працьовиті; вони повинні бути живими взірцями чеснот, які мають прищепити іншим». Я. А. Каменський.

Солотвинська спеціальна школа – інтернат заснована 1941 році як дитячий будинок на 100 учнів. У 1964 році школа отримала статус спеціальної школи інтернат для дітей з вадами фізичного чи розумового розвитку. Цей статус діє по сьогоднішій день.

 

Наша адреса:

смт.Солотвино, вул.Емінеску, 5
Тячівського району, Закарпатської області

тел. (03134) 56-336- приймальня
тел.факс (03134) 56 -221 -приймальня