Поради учням

Поради учням, у яких занижена самооцінка у класі

  1. Старайся занадто не демонструвати свою значимість.

Внутрішня впевненість у собі не потребує «голосних» зовнішніх проявів. Якщо внутрішньо не відповідаєш тому образу, який намагаєшся демонструвати, ти будеш виглядати просто кумедно, і оточуючі люди одразу підсвідомо це зрозуміють. Самооцінка є лише показником того, як ти оцінюєш свої сили для досягнення тієї чи іншої мети. Люди оцінять цю якість без твоїх «натяків».

  1. Пробач себе за всі невдачі та промахи та прийми себе таким яким ти є. Давня істина – полюби себе, а коли сам себе полюбиш тебе полюблять і всі інші. Винеси зі своїх невдач уроки і забудь про це.
  2. 3. Будь у гармонії зі своїми думками. Ти повинен усвідомити, що у кожної людини, і у тебе є свій внутрішній світ. Твій внутрішній світ, без сумнівів, відрізняється від внутрішнього світу інших людей, тому що кожна людина індивідуальна. Чітко усвідом, що ти особистість і заслуговуєш на повагу та увагу оточуючих.
  3. 4. Постарайся звертати менше уваги на коментарі та поради сторонніх людей( звісно, крім тих кому довіряєш).
  4. 5. Якщо тобі щось не зрозуміло не бійся запитати. Краще один раз здатися дурнем ніж весь час картати себе за те, що не знаєш відповіді. Не соромся висловити свою думку та свою точку зору. Пам’ятай твоє життя в твоїх руках, інші не можуть керувати твоїми діями!
  5. 6. Ніколи не виправдовуйся. Чим більше ти виправдовуєшся тим більше відчуваєш невпевненість у собі. Якщо виникла така потреба, спокійно та впевнено поясни свій вчинок.
  6. 7. Досить бути завжди чимось незадоволеним. Більше оптимізму! Колекціонуй свої успіхи! Заведи окремий зошит і записуй туди все, що вважаєш своїм досягненням. Це може бути запис про те, що ти заставив себе встати зранку і зробити зарядку чи, що отримав гарну оцінку. Коли відчуєш невпевненість, просто почитай свій «Журнал Успіху». Це завжди допомагає!
  7. Перестань порівнювати себе з іншими, це рідко допомагає для підвищення самооцінки. Порівнюй тільки себе сьогоднішнього з собою вчорашнім.
  8. 10. Не відмовляй собі у спілкуванні. Спілкуйся, знайомся, заводь нових друзів. Будь комунікабельним!

І під кінець – головне дій! Постав собі якусь ціль! Дій рішуче і не озирайся назад, іди вперед, спали за собою всі мости, пам’ятай лише про свою головну мету і досягай її, а про самооцінку тобі вже не потрібно буде хвилюватися вона і так буде досить висока.

Рекомендації соціального педагога підліткам

 

  1. Намагайся ставитись до інших людей так, як бажаєш, щоб ставились до тебе.
  2. Дотримуйся норм законів і моралі в сім’ї та суспільстві.
  3. Формуй в собі позитивні потреби і погляди. Пам’ятай, що егоїзм і слабовілля прирікають тебе на асоціальні вчинки.

4.Не уникай ритмічної і напруженої трудової діяльності. Знаходь собі діло (роботу), яке дає змогу проявити себе та самоствердитися.

5.Намагайся уникати компаній, спроможних змінити тебе, твій світогляд, які можуть утягнути тебе в злочинний світ.

  1. Учись знаходити в собі найкращі якості, завжди спирайся на свою гідність: почуття особистої гідності – основа поваги до іншої людини.
  2. Сформулюй для себе найближчі і подальші життєві цілі – це могутній фактор твого розвитку.

8.Не прагни до самотності, не занурюйся в себе під час усвідомлення своїх неправомірних вчинків (дій). Обери собі друга з кола близьких тобі людей, який завжди буде готовий надати тобі допомогу.

  1. Люби себе будь-якого. Формуй в собі позитивну самооцінку, вчись володіти собою, стримуватися. Не давай волю своїм природним реакціям, вчись виражати емоції достойним чином.

Рекомендації соціального педагога підліткам щодо уникнення конфліктів

 

  1. Не розмовляйте одразу з людиною, яка знаходиться в збудженому стані.
  2. Перед тим, як сказати про якусь неприємність, подивіться на це очами опонента.
  3. Не приховуйте свого доброго ставлення до людини, висловлюйте схвалення його вчинкам.
  4. Змушуйте себе мовчати, коли вас залучають до дрібних сварок.
  5. Навчайтеся поводити себе гідно, говорити спокійно, ввічливо, доброзичливо з оточуючими, поважайте гідність інших.
  6. Якщо ви розумієте, що помиляєтеся в своїх думках, вчинках, визнайте це одразу

 

Рекомендації соціального педагога підліткам щодо подолання агресивності:

  • виконувати фізичні вправи (гімнастика, аеробіка, біг, їзда на велосипеді);
  • займатися силовими видами спорту (бокс, боротьба);
  • займатися фізичною працею;
  • виливати злість на неживі об’єкти (побити подушку, диван, боксерську грушу, пошматувати газету);
  • використовувати масаж, особливо верхньої частини спини, з метою зняття напруги;
  • викричатися на самоті, не спрямовуючи свій гнів на об’єкт роздратування;
  • обговорити ситуацію, яка викликає роздратування, з близькою людиною;
  • висловити уявному об’єкту своє невдоволення;
  • написати листа об’єкту роздратування, але не надсилати його;
  • змінити вид діяльності, що допоможе відволіктися від проблеми;
  • використовувати комунікативну техніку «Я»-повідомлення: висловлюючи співрозмовникові почуття щодо ситуації, яка вас дратує, викликати співчуття та бажання зрозуміти вас і не руйнувати стосунків. Наприклад: «Я сповнений гніву, злий, розлючений, дуже сердитий, мене дратує ця ситуація, мені ніяково, дуже боляче»;
  • використовувати асоціативне «Я»-повідомлення: злий, як тигр;
  • релаксація — метод, за допомогою якого можна частково чи повністю позбутися фізичного або психологічного напруження;
  • медитація — занурення розумом у предмет, ідею, що досягається шляхом зосередження на одному об’єкті й усунення всіх інших зовнішніх (звук, світло) та внутрішніх (фізичне, емоційне напруження) чинників.

ПОРАДИ УЧНЯМ

ПОРАДА ПЕРША І НАЙТЯЖЧА.

Ніколи не намагайтеся отримати все і відразу. Пам’ятайте, що успіх — це насамперед праця. Не вірте красивим фільмам, де щоб досягти успіху досить бути вродливим чи багатим.

ПОРАДА ДРУГА — ПРО ЛЮБОВ.

Обов’язково зміни своє відношення до людей, які тебе оточують. Хочеш, щоб тебе любили люди — полюби їх сам. Подумай, чи подобаються особисто тобі егоїстичні, нетерпимі до чужих думок люди? То чому, якщо ти саме такий, повинні любити тебе?

ПОРАДА ТРЕТЯ — ОСОБЛИВА.

Потрібно на деякий час забути, що ти особливий, не такий як всі. Запам’ятай, що про це знає лише твоя мама і ти сам.

ПОРАДА ЧЕТВЕРТА — ПРО НАЙДОРОЖЧЕ.

Полюби себе насамперед сам. Це не значить, що ти повинен любуватися собою в дзеркало. Просто стався з повагою до свого тіла, не отруюй його алкоголем та іншими ядами.

ПОРАДА П’ЯТА — ПРІОРИТЕТНА.

Не розпорошуй свої сили відразу у всіх напрямках. Вибери кілька важливих для тебе справ і наполегливо вдосконалюйся саме в них. Хоча спробувати себе в нових справах ніколи не завадить. Хтозна, можливо, саме там чекає на тебе успіх, сидить собі і жде, коли ж ти його віднайдеш.

ПОРАДА ШОСТА — НАВЧАЙСЯ!

Навчайся все своє життя. Ніхто не заперечує, що ти і так багато знаєш та умієш. Добре, що ти знаєш, скільки часу тривала столітня війна (100?!), чудово, якщо ти можеш відрізнити комп’ютерний вірус від вірусу грипу, вітаю, якщо зумієш своїми руками забити звичайний цвях  в цегляну стіну.

ПОРАДА СЬОМА І ОСТАННЯ (ПО СПИСКУ, А НЕ ПО ЗНАЧЕННЮ!)

Отже, ти хочеш досягти успіху? То чого ж тоді чекаєш і витрачаєш свій дорогоцінний час на читання цих порад? Давай, не сиди, пора уже щось зробити своїми руками.

 

 

 

 

 

КОДЕКС ЧЕСТІ УЧНЯ

  • Вчитися не заради оцінки, а для здійснення гуманних, патріотичних цілей і досягнень.
  • Направляти свою навчальну діяльність на глибоке оволодіння знаннями з основ наук, бути ініціативним, самостійним, найповніше виявляти себе.
  • Дотримуватися вимог школи, правил внутрішнього розпорядку, гідно вести себе.
  • Бути ввічливим у спілкуванні з товаришами, учителями, старшими людьми, шанобливо ставитися до батьків.
  • Турбуватися про молодших.
  • Виявляти милосердя.
  • Дбати про пристойний зовнішній вигляд, власну гігієну.
  • Не допускати куріння, не вживати спиртних напоїв, наркотичних засобів.

 
Правила поведінки під час перерви.
1.Щоб не зашкодити собі та іншим ,не бігай коридорами,не штовхайся,не бийся а поводься спокійно і чемно.
2.Будь уважним на сходах.Не біжи,не стрибай,не штовхайся,а завжди дивись під ноги.
3.Не грайся й не пустуй біля відчинених вікон.Самостійно не відчиняй вікна.
4.Не бешкетуй,не кури,натомість грай з однокласниками в цікаві ігри.